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ORiental TRaffic/オリエンタルトラフィック全国に展開するWA inc.の本革をメインに使用したブランド「NICAL」の2023SSイメージモデルに女優の高橋メアリージュンさんを起用し、ビジュアル展開。OUWNではディレクションから各種のデザインとトータルに協力させていただきました。1カットでの力強さはシューズと本格感+高橋メアリージュンさんの魅力がかけ合わさって生まれたものでした。ブランドのロゴデザインも過去に石黒がデザインさせていただいたものです。
OUWN was founded as a corporation in 2013 by Atsushi Ishiguro and Munechika Fujita. The name stems from our hope to foster interaction, dialogue, and feelings between our owns and yours ( "own" + "u" ) through designing.
In addition to art direction, OUWN’s activities extend into many different fields such as graphics, web, fashion, visual, logo, and other types of design.
With a variety of nice dialogue with you as a "dot", OUWN wishes that dots will connect down the road.